תקשורת פנים ארגונית בימי הקורונה
מגפת הקורונה הינה "ברבור שחור"- מונח המתאר אירוע בלתי צפוי לחלוטין שהתרחשותו משנה סדרי עולם וחיים. הקורונה אינה אירוע משברי אופייני, היא אירוע משברי גלובלי רב ממדי ורב עוצמה ברמה הלאומית, ברמת הארגון וברמה הפרטית.
עובדי הארגון טרודים בשאלות רבות – כמה זמן המצב הנוכחי ימשך ולאיזו מציאות אחזור לאחר מכן? על הארגון לעדכן את העובדים (פומבית ואישית) לגבי תנאי העסקתם בכל שלב, המשמעויות הכלכליות, מנגנוני התמיכה הכלכליים והמוראליים, ערוצי התקשורת להתעדכנות, טיפול וסיוע למקרים חריגים.
ב 22.3.20 קיימנו וובינר בנושא "תקשורת פנים ארגונית בימי הקורונה". המפגש הועבר על ידי אריק אלבו, מייסד חברת Brand – in, מומחה לשיווק ותקשורת פנים ארגונית ויועץ בכיר בחברת O.D. Consulting. במפגש עסקנו במענה יישומי לשאלות קונקרטיות בנושא תקשורת פנים ארגונית בשלב הנוכחי – מה נכון לתקשר? למי? מתי? ואיך?