Webinars בימי הקורונה

 

משבר הקורונה מעמיד אותנו בפני אתגר אדפטיבי הדורש מאיתנו להתמודד עם אתגרים שלא בהכרח נתקלנו בהם בעבר.  במהלך החודשיים האחרונים, חברת O.D. Consulting יצאה בסדרת וובינרים חינמיים המעניקים כלים להתמודדות עם האתגרים השונים – תקשור עם העובדים, תפקידי המנהיג וכיצד מתכוננים ליום שאחרי?

 

ב22.3.20 קיימנו וובינר בנושא "תקשורת פנים ארגונית בימי הקורונה".המפגש הועבר על ידי אריק אלבו, יועץ בכיר בחברת O.D. Consulting ומומחה לשיווק ותקשורת פנים ארגונית . במפגש עסקנו במענה יישומי לשאלות קונקרטיות בנושא תקשורת פנים ארגונית בשלב הנוכחי – מה נכון לתקשר? למי? מתי? ואיך?

לצפייה בהקלטת הוובינר – לחצו כאן 

 

ב26.3.20 קיימנו וובינר בנושא "כיצד המנהיגות מנהלת את המשבר". המפגש הועבר על ידי ליאור כהן, מנכ"ל משותף בחברת O.D. Consulting. במפגש דנו על מה משפיע על תפקוד בזמן משבר, נחשפנו לכלים פרקטיים לניהול השגרה הניהולית בתקופה לא שגרתית שכזו על מנת ליצור רצף תפקודי וחוסן אישי ומערכתי.

לצפייה בהקלטת הוובינר – לחצו כאן

 

ב23.4.20 קיימנו וובינר בנושא "התמודדות עם משבר הקורונה – תמונת מצב. ממצאי סקר בקרב אנשי משאבי אנוש ואחרים". המפגש הועבר על ידי ליאור כהן ואור שלו, מנכ"לים משותפים בחברת O.D. COnsulting.  במפגש, הצגנו את תוצאות סקר שערכנו על מנת לבחון את אופן ההתמודדות של עובדים בדגש על אנשי משאבי אנוש עם משבר הקורונה. בנוסף, הצגנו את ניתוח תמונת המצב לגבי התמודדות המשיבים בשבועות הראשונים למשבר ומה כל זה אומר לגבי המהלכים שכדאי למנהיגות הארגונית ליישם לקראת השלב הבא, "היום שאחרי מחר".

לצפייה בהקלטת הוובינר – לחצו כאן 

 

ב30.4.20 קיימנו וובינר בנושא "תקשורת ארגונית "ביום שאחרי" – התנעה, ייצוב ושינוי". המפגש הועבר על ידי אריק אלבו, יועץ בכיר בחברת O.D. Consulting ומומחה לשיווק ותקשורת פנים ארגונית. במפגש עסקנו בתקשורת פנים ארגונית "ביום שאחרי"- בהתנעה, בייצוב ובניהול השינוי, כמו גם –  בתפקיד ההנהלה, מנהל משאבי אנוש והמנהלים הישירים כסוכני התקשורת מול העובדים. המפגש יציג שלבים מובנים וכלים תקשורתיים יישומיים להתמודדות עם אתגרים אלה.

לצפייה בהקלטת הוובינר – לחצו כאן